Canlı Destek Sistemine kimlik.ege.edu.tr üzerinden giriş yaptığınızda aşağıdaki butonu tıklayarak soru sorabilirsiniz.

kimlik.ege.edu.tr adresine giriş yapamayan veya Ege Üniversitesi öğrencisi olmayıp bilgi almak isteyenler canlidestek@mail.ege.edu.tr adresine e-posta göndererek destek talebinde bulunabilirler.
EgeDers'de yapılan çalışma sonrasında, sunucularda IP değiştirilmesi nedeniyle, bağlantı sorunları yaşanması normal olup çözümü konusunda şunları deneyebilirsiniz.

1) Hiçbirşey yapmadan bekleyebilirsiniz. DNS sunucularının IP değişimini algılaması 48 saati bulabildiğinden, cihazlarınızın yeni IP'leri görmesi 48 saat sonra kendiliğinden düzelecektir.

2) Windows Bilgisayarınızda Başlat menüsünden CMD komutunu yazarak, açılan Komut penceresine IPCONFIG /FLUSHDNS komutu yazılarak Enter yapılabilir. Bu şekilde yeni IP adresinin görülmesi hızlandırılır.

3) Kullandığınız cihazın IP ayarlarını kontrol ederek, DNS yapılandırma ayarlarını değiştirip, DNS'lerinizi Google DNS'lerine çevirmek için 8.8.8.8 veya 9.9.9.9 yaparak direk bağlantı sağlayabilirsiniz.

Bunlar dışında bir sorun yaşanması durumunda, karşılaştığınız hata mesajı ve/veya ekran görünütüsünü alıp Canlı Destek'ten yardım almak için gönderebilirsiniz.
Kurumsal Office365 hesapları öğrenciler için kendileri tarafından açılabilmektedir. Bu konuda Bilgi İşlem Daire Başkanlığı web sayfasındaki yönergeleri uygulayabilirsiniz..

Ancak, kullanıcınız açılmış fakat şifresini hatırlamıyorsanız (ve kurtarma seçeneklerini de ayarlamadıysanız) bu durumda office365@mail.ege.edu.tr adresine, Kimlik'ten POSTA KUTUNUZ kısmından e-posta göndermelisiniz..

Öğretim üyesi/personel iseniz, office365@mail.ege.edu.tr adresine, kurumsal e-posta hesabınızdan bir istek göndermeniz gerekmektedir..

Cevap: Kendinizi dersten silmeniz yeterlidir. Bu işlem için izlemeniz gereken adımlar;

  1. Ders ismine tıklayarak ders sayfasına gidiniz. 
  2. Ekranın solundaki "Katılımcılar" sekmesine tıklayınız. 
  3. Açılan listede isminizin sağında bulunan -çöp kutusu şeklindeki- ders kaydını sil butonuna tıklayınız ve işlemi onaylayınız.

Cevap: Yukarıda belirtilen adımları izleyerek, fazladan açılmış derslerden kendinizi silebilirsiniz. Böylece fazla dersleriniz ekranınızdan kalkacaktır.

Cevap: Dersinizin "Katılımcılar" sayfasına gidiniz ve aşağıdaki yollardan birini uygulayınız:
1. Dersinizden silmek istediğiniz kişileri tek tek seçiniz. Bütün kullanıcıları kaldırmak istiyorsanız diğer yolu tercih ediniz.
2. Sayfanın en altında bulunan "Tümünü Seç" butonuna tıklayınız.
Sayfanın en altında bulunan, seçilen kullanıcılarla yapılacak işlem kutusundan "Seçilen kullanıcı (ders) kayıtlanmalarını sil" işlemini seçiniz.
Açılan sayfada mavi renkli "Kullanıcıların kaydını silme" butonunu tıklayarak işlemi tamamlayınız.
Cevap: Atanmanız gereken dersin linkini canlı destek danışmanlarına ileterek durumu açıklayınız.
Cevap: Öncelikle ders verdiğiniz fakülte/bölüm/program içerisinde açılmış dersleri inceleyiniz. Dersiniz bu dersler arasında yoksa  Yardım Videoları sayfamızdaki ilgili videoda gösterilen adımları izleyerek yeni bir ders talebi oluşturunuz.
Cevap: Bu durumun birden çok sebebi olabilir, bu nedenle sorunun birden çok yanıtı bulunmaktadır.
Cevap 1: Öncelikle öğrenci numarasını doğru yazdığınızdan emin olunuz. Bazı numaralarda çok sayıda 0 bulunduğundan yazım hataları olabilmektedir. Mümkünse EBYS sisteminden ders listesini indirerek, öğrenci numarasını kopyala/yapıştır yöntemiyle arama butonuna giriniz.
Cevap 2: Öğrencinin daha önceden derse kayıt edilmiş olup olmadığını kontrol ediniz. Öğrenciyi bir kere kaydettiyseniz sonraki kayıt denemelerinde arama sonucu "öneri yok" olarak çıkacaktır.
Cevap 3: Çok düşük bir ihtimal olmakla birlikte, öğrenci bilgileri Ege Ders sistemine bulunmuyor olabilir. Öğrenciniz kimlik.ege.edu.tr üzerinden Ege Derse bir defa girerse kullanıcı hesabı otomatik olarak açılacaktır. Sonrasında derse ekleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
...
...